qual a finalidade dessa lista community-brasil ?

qual a finalidade dessa lista community-brasil ?
0
Erik
5/25/2011 11:31:41 AM
mozilla.community.brasil 2236 articles. 1 followers. Post Follow

0 Replies

Similar Articles

[PageSpeed] 8

Reply:

Similar Artilces:

Sou novo no community brasil
Ola galera faz uns 3 dias que estou decidindo se entro ou n=E3o no grupo=2C= ent=E3o mim escrevi ontem=2C eu n=E3o sou nenhum hacker de primeira=2C por= isso pe=E7o para voc=EAs mim ajudarem a ajudar o Mozilla. :) conto com a a= juda de voc=EAs j=E1 que sou novo no peda=E7o. :) = ...

Digest community-brasil, volume 5, assunto 23
Pessoal, isso n=E3o pode ser deixado em mranco, vamos replicar pra Mozilla. Confesso que a minha vontade =E9 meter porrada nesses caras que s=F3 falam besteira. Abra=E7=E3o ai a todos. Desculpem ai exalta=E7=E3o. Christiano Alves Em 22 de setembro de 2011 15:23, <community-brasil-request@lists.mozilla.or= g > escreveu: > Enviar submiss=F5es para a lista de discuss=E3o community-brasil para > community-brasil@lists.mozilla.org > > Para se cadastrar ou descadastrar via WWW, visite o endere=E7o > https://lists.mozilla.org/listinfo/community-...

Re: Digest community-brasil, volume 39, assunto 11
Recebido :-) community-brasil-request@lists.mozilla.org escreveu: Enviar submiss=C3=B5es para a lista de discuss=C3=A3o community-brasil para community-brasil@lists.mozilla.org Para se cadastrar ou descadastrar via WWW=2C visite o endere=C3=A7o https://lists.mozilla.org/listinfo/community-brasil ou=2C via email=2C envie uma mensagem com a palavra 'help' no assunto ou corpo da mensagem para community-brasil-request@lists.mozilla.org Voc=C3=AA poder=C3=A1 entrar em contato com a pessoa que gerencia a lista p= elo endere=C3=A7o community...

A Flop Show- For the community
Asp.net Team had taken a real great step by introducing " For The Community, By The Community ".It was a move to offer a sort of starterkits, by offering what the community likes, collecting the feedback with theopinion polls.There were 3 polls collected and the Starterkits were supposed to be offered from 4th August, 18th August and 28th Augustrespectively.It was very sad to see that all expert coders/developers have failed to submit the codes in time in the first move itself.If the first coder/developer was late, the second one could have submtited his, but none of the Three deve...

Re: Digest community-brasil, volume 40, assunto 9
Ol=C3=A1=2C MoCoBr :D Meu nome =C3=A9 Roberta=2C fa=C3=A7o parte da lista h=C3=A1 algum tempo=2C = nunca me manifestei mas resolvi=2C j=C3=A1 que falaram do Flame. Eu comprei o Flame h=C3=A1 dois meses=2C at=C3=A9 agora n=C3=A3o consegui p= egar. Ele t=C3=A1 preso na Receita Federal=2C que botou uma multa e imposto= s sobre o valor do celular=2C estes somando quase o dobro do valor do pr=C3= =B3prio celular=2C mais ou menos uns 700 reais. Ou seja=2C eu corro o risco= de=2C se n=C3=A3o pagar as taxas=2C ficar sem meu celular E sem meu dinhei= ro. Uma completa dor de cabe=C3=A7a. N=C3...

Re: Digest community-brasil, volume 5, assunto 21
Pessoal, realmente concordo que seja planejado antecipadamente. Falo por mim, pois aonde moro (Manaus-AM), sempre passagens a=E9reas saindo daqui ou vindo pra c=E1, s=E3o bem mais caras. Por isso concordoo com planejamento antecipado. Hospedagem e alimenta=E7=E3o pra mim n=E3o tem problema, se tivesse que fic= a at=E9 na casa de uns dos amigos, pra mim n=E3o tem problema nenhum. Abra=E7=E3o a todos. Christiano Alves Em 21 de setembro de 2011 14:41, <community-brasil-request@lists.mozilla.or= g > escreveu: > Enviar submiss=F5es para a lista de discuss=E3o community-...

BRASIL
Name: ALMIR XAVIER DA SILVA Email: almirdotsilvaatagudotgovdotbr Product: Firefox Summary: BRASIL Comments: ESTOU EFETUANDO O TESTE Browser Details: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pt-BR; rv:1.9b5) Gecko/2008032620 Firefox/3.0b5 From URL: http://hendrix.mozilla.org/ ...

Brasil
Name: Domingos Savio Salvador Email: adscacessoria2008athotmaildotcom Product: Thunderbird Summary: Brasil Comments: quero este para mim Browser Details: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pt-BR; rv:1.9.1b3) Gecko/20090305 Firefox/3.1b3 From URL: http://hendrix.mozilla.org/ Note to readers: Hendrix gives no expectation of a response to this feedback but if you wish to provide one you must BCC (not CC) the sender for them to see it. ...

brasil
Name: higor Email: hgor-fpa_at_hotmail.com Product: Bon Echo Summary: brasil Comments: muito bom Browser Details: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.8.1a2) Gecko/20060512 BonEcho/2.0a2 ...

Como evitar receber "reconhecimento de postagem de community-brasil"?
Gurizada medonha, Tem como desabilitar o recebimento de email da lista "reconhecimento de postagem de community-brasil" para cada email que envio? Sei l=C3=A1, =C3=A9 meio chato e sem necessidade alguma. Valeu, --=20 Fl=C3=A1vio Menezes dos Reis Bacharel em Sistemas de Informa=C3=A7=C3=A3o flaviomreis@gmail.com ...

Community users log in to wrong community.
I was testing how to do multiple communities on the same server, and I am running into a problem with the user ID for the selected community. On my test setup (NOT on the Internet, local LAN only) I have a create 2 domain names: www.test.com, www.sample.com I have the main community (community) responding to domain name www.sample.com and the second one is called test which responds to www.test.com. The problem I am having is whether I am on www.test.com OR www.sample.com, when I register users, they only register to www.sample.com (community). I look in the user table and they al...

Community!
Yay! Firefox (and its community) got a mention in The Register: 'I'm a Chrome user, but Chrome will never be a true community effort. Firefox is.' http://www.theregister.co.uk/2011/04/15/firefox_not_linux/ I... LOVE... THIS... COMMUNITY!!! This never gets old: http://www.flickr.com/photos/king-molan/3979688152/ :) ----- Original Message ----- From: "Leo McArdle" <leo@mozilla-uk.org> To: marketing@lists.mozilla.org Sent: Friday, April 15, 2011 11:12:33 AM Subject: Community! Yay! Firefox (and its community) got a mention in The Register: '...

How to set up a community include other communities aricle or photo?
I'd like set a community as a parent community,it may have one or more sub-community,and in parent community section page can show a set of sub communities article or photo etc. may be like this: A as parent community,B,C as child communities a.domainname.com will show all a,b,c communities file. Is this possible? or any mod for this? thank you!!!!! yes,I know web service box will do this,but I like it will display at content area , like totally in a group . You'd need a pretty sophisticated mod to do this, and it would be very messy I'd recommend you use the web servic...

Hispanic community of DNN and the convenience of the linguistic communities
Greetings to all, In my opinion, one of the greater successes of PHPNuke has been the proliferation of Web sites that disclosed the use of the tool by means of the original language of different places from the world. For many people the "English" is an important problem, and to have material in its own language can help to approach much people to DNN. It is for that reason which I would like, whenever the CoreTeam approves it, to try to create a Hispanic community that among other things translates the documents that leave surroundings to DNN, and even can solve questions...

Web resources about - qual a finalidade dessa lista community-brasil ? - mozilla.community.brasil

Resources last updated: 1/6/2016 5:43:24 AM